Вівторок, 21.11.2017, 22:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська ЗОШ І – ІІІ ступенів
№ 9 імені І.А.Зубковського

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 340
Гаряча лінія
Візитка школи
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Листопад » 8 » Пошукова робота учнів 7 класу
11:55
Пошукова робота учнів 7 класу

Уже на початку жовтня наш пошуковий загін «Промінь» закінчив роботу над проектом «Словник музею етнографії «Жива історія Миргородщини». Учасниками загону є учні 7 та 8 класів: Островська Валерія, Дучкова Анастасія, Лисенко Анастасія, Різницька Єлизавета, Ярмоленко Денис та Ясененко Валентин.

Ми здобуваємо знання у єдиному навчальному закладі міста, де функціонує один музей та дві музейні кімнати. Вони відіграють значну роль у роботі закладу, є важливим фактором формування суспільної активності школярів. Увагу нашого пошукового загону привернув музей етнографії.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У 1992 році музею етнографії Миргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 9 за велику пошуково-дослідницьку та пропагандистську роботу видано «Свідоцтво про присвоєння звання шкільний музей № 144», тому зрозуміло, що він у своєму арсеналі має чимало зразків побуту, предметів, що висвітлюють звичаї та традиції українців. Тому ми вирішили, що зробили б значний внесок у роботу і функціонування музею, уклавши етнографічний словник, вмістивши туди пояснення про всі предмети, які є частиною експозицій.

Головна мета пошукової роботи – подати виклад основних значень слів, які якнайяскравіше характеризують українську культуру, звичаї та традиції народу, подати зразки речень з тим чи іншим словом, щоб розуміти як правильно вживати його у своєму мовленні і додати ілюстрацію. Даний словник засвідчить багатство народно-побутової лексики.

Укладений нами словник налічує 67 статтей, які пояснюють значення слова і подають приклад його використання у творах художньої літератури. Також у кожному пояснюваному слові поставлений наголос та описане граматичне значення – рід і число. Поряд із поясненням лексичного значення кожного слова розташована фотографія музейного експонату, значення якого пояснюється.

Ми провели багато годин за тлумачними та енциклопедичними словниками у шкільній бібліотеці та Миргородській міській бібліотеці для дорослих імені Д.Гурамішвілі.

Сидячи за книжками, зрозумівши яку клопітку роботу виконували всі, хто працював над укладанням, редагування, ілюструванням, нам стало цікаво, як часто і якими саме словниками користуються учні та вчителі нашої школи. Для того щоб дізнатися про це, ми провели анкетування та зробили висновок, що книги даного зразка використовують у навчанні та при підготовці до уроків чи безпосередньо на самих уроках часто.

 Найпопулярнішим є перекладний словник, і не дарма, адже мова українців чи не щодня поповнюється запозиченими словами. Книгою, яка викликала питання, став етнографічний словник, саме тому ми переконалися, що маємо на меті виконання досить корисного для учнів завдання – укласти етнографічний словник музею, який вони відвідують, де дізнаються кожного разу щось нове про українську культуру та побут.

Апробація словника етнографії відбулася на уроці української літератури, де учні 10 класу вивчали твір Івана Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я», адже твори цього письменника налічують велику кількість власне української лексики, яка характеризує побут, традиції та звичаї українського народу.

Також словник став корисним на вступному занятті гуртка «Юні музеєзнавці» та при підготовці екскурсійних промов. Виконавши роботу над укладанням словника, ми подарували один примірник шкільній бібліотеці.

Переглядів: 44 | Додав: shkola9 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Гаряча лінія
МиргМіськрада
Відділ освіти
ПОІППО
Osvita